2010. március 25., csütörtök

-300


tegnap összejött egy 8-as asztal. megint voltak nagy menetek, mint múlt héten is, amikor Csaba mindent vitt, és zsetonjaiból szép kis felhőkarcolókat épített. nekem most nagyon nem ment, ha egy 6-as 3-as helyett végre kaptam kézbe egy Dáma párt, azzal is szívtam. mínusz 3000 zsetonban voltam már, amikor eljött az utolsó leosztás. Attila all-int mondott, Márk megadta, majd én is betoltam az összes zsetonom, gondolva arra, hogy vagy elbukom a maradék 1200-at, vagy kaszálok egy nagyot, és visszaszerzem az önbizalmam. szóval hárman all-int mondunk, jön a mutatás: Attilánál Ász pár, nálam 7-es 4-es, Márkra nem emlékszem. jön a Flop, amiben ott egy kis 7-eske, ráadásul még soresélyre is van lehetőségem. a Turn nem dönt el semmit, majd a River hoz nekem egy 4-est. így lesz egy 7-es 4-es két párom Attila kézben ász párjával szemben. basszus! enyém a kassza, és visszanyerek szinte mindent egyetlen körben. -300 zsével állok fel az asztaltól, és sokadszor megállapítom, gyönyörű ez a játék. (S.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése